Kod: PREZENT

Covid 19- Co powinieneś teraz wiedzieć

 

 

Szybkie rozprzestrzenianie się koronawirusa (Covid-19) jest dużym wyzwaniem dla naszego społeczeństwa. W Słupskich Meblach chcemy zrobić wszystko, aby spowolnić rozprzestrzenianie się wirusa i chronić naszych klientów i nasz zespół. Zmieni to sposób, w jaki pracujemy i komunikujemy się ze sobą - ale pozostaniemy Twoim niezawodnym partnerem w zakresie wyposażenia w nadchodzących tygodniach.

Tutaj na bieżąco informujemy o aktualnych zmianach i aktualizacjach:

  • Nasz sklep internetowy jest nadal otwarty i można do niego dotrzeć przez całą dobę, jak zwykle.
  • Mamy wystarczającą ilość towaru w magazynie, aby obsłużyć Twoje zamówienia. Nasza logistyka przetwarza Twoje zamówienia, a nasi partnerzy dostawy pracują z pełną prędkością.
  • W naszych operacyjnych lokalizacjach logistycznych wprowadziliśmy najwyższe standardy, nasi partnerzy wysyłkowi zapewnili nas, że będą przestrzegać oficjalnie ustanowionych norm zdrowia i higieny oraz środków bezpieczeństwa, możesz bez wahania złożyć u nas zamówienie.

Jeśli chcesz zamówić u nas lub oczekujesz dostawy do domu  w najbliższej przyszłości, zebraliśmy wszystko, co musisz wiedzieć o swojej dostawie poniżej:

 

Paczki

Paczki, których waga na to pozwala, są obecnie dostarczane jak zwykle do drzwi mieszkania. Jedyna zmiana: aby chronić wszystkich zaangażowanych, odbiór paczki nie musi już być podpisany. 

 

Towar na paletach i kilkupaczkowy

Dostawy na paletach lub wielkogabarytowe, które docierają firmą spedycyjną, są tymczasowo dostarczane tylko do drzwi wejściowych (dom jednorodzinny) lub do drzwi klatki schodowej (dom wielorodzinny). Odbywa się to w celu ochrony klientów i dostawców i jest zgodne z ogólnie przyjętą rekomendacją, aby ograniczyć bezpośrednie kontakty do minimum.

Aby tylko kierowca musiał dotknąć skanera ręcznego lub dokumentów dostawy, nie mamy podpisu, który jest zwykle wymagany przy odbiorze towaru. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowych lub krótkich dostaw, prosimy o udokumentowanie tego przez kierowcę. W przypadku uszkodzenia produktu lub opakowania należy natychmiast udokumentować je za pomocą zdjęć.

 

Zwroty

Jeśli chcesz coś odesłać do nas, jest to oczywiście nadal możliwe. O zwrot można nadal wnioskować w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru do klienta. 

Aby zminimalizować kontakty, towary kurier może obecnie odebrać tylko wtedy, gdy będą uszykowane do odbioru przed drzwiami mieszkania (w budynku mieszkalnym) lub drzwiami wejściowymi (dom jednorodzinny). Jak zwykle możesz zorganizować odbiór bezpośrednio u przewoźnika.

Jeśli nie masz pewności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, pokaże on możliwe opcje Twojej skargi i znajdzie rozwiązanie razem z Tobą.

 

Aktualni nasi partnerzy dostawczy:

  • DPD
  • UPS
  • Rohling Suus
  • Geis
  • Transport firmowy

 

Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie! Nadal jesteśmy do Twojej dyspozycji i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby w jakikolwiek wyjątkowy sposób wesprzeć Cię tak szybko i jak to możliwe.

Bądź zdrowy!
Twój zespół Słupskich Mebli

(ostatnia aktualizacja: 11.05.2020)

Kontakt

Słupskie Fabryki Mebli Sp.z o.o.
Ul. Poznańska 83
76-200 Słupsk


tel.: 502 498 253

tel.: 603 389 920


Godziny otwarcia
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.