Bezpieczne zakupy
''


Szybki kontakt
Zadzwoń: 502 498 253
Napisz: sklep@slupskiemeble.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Dostawy

Szanowni Państwo!

Większość zakupionych u nas mebli dostarczamy firmami kurierskimi.

  • Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
  • Kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
  • Na specjalne życzenie możliwa dostawa w sobotę. Usługa dostępna w większych miastach i za dopłatą
  • Przesyłki wysyłane na paletach mogą byc nadane z opóźnieniem 1 lub 2 dni  ze względu na koniecznośc zarezerwowania powierzchni przewozowej u kuriera



UWAGA: Kurierzy zazwyczaj dostarczają przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze, spaletowanych, kilkupaczkowych bądź o dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy. Nalezy miec na uwadze, że meble zazwyczaj są wyrobami  ponadgabarytowymi



  • Przed przyjazdem kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem.
  • Zamówienia wysyłane są z kilku magazynów na terenie całego kraju w związku z tym może się zdarzyć, że przesyłki znajdujące się w Twoim zamówieniu są wysyłane oddzielnie, niekiedy nawet różnymi firmami kurierskimi.
  • Zamówienia wysyłamy na adres podany w formularzu danych osobowych w polu Adres dostawy. Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (tel 502 498 253, email sklep@slupskiemeble.pl wpisując w temacie "Zmiana adresu dostawy")
  • W momencie zmiany adresu w trakcie dostawy może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.
  • Większość wyrobów ma podane zaniżone ceny kosztów transportu. W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki



ISTOTNE INFORMACJE NA TEMAT ŚLEDZENIA STATUSU PRZESYŁKI I USZKODZEŃ W TRAKCIE TRANSPORTU



  • Przed wysyłką każdego towaru wyślemy do Państwa maila z numerem listu przewozowego i orientacyjnym terminem dostawy a także z informacją z ilu paczek przesyłka się składa.
  • Termin dostawy jest terminem przybliżonym i niekiedy może ulec wydłużeniu w sytuacji braku miejsca na aucie, które miało przewieźć przesyłkę lub przetrzymaniem przesyłki przez przewoźnika na terminalu. Status przesyłki można śledzić na podstawie numeru otrzymanego listu przewozowego w internecie
  • Dla przesyłek wysyłanych na paletach termin wysyłki może wydłużyć się o dodatkowy dzień ze względu na to, że przesyłki takie wymagają przygotowania i zlecenia powierzchni przewozowej u przewoźnika z wyprzedzeniem jednego dnia.
  • Gdyby w planowanym dniu dostawy nie mogli Państwo podjąć przesyłki prosimy o pilną informację abyśmy ją przesłali w innym dniu.
  • Prosimy także o informację gdyby planowali Państwo jakiś urlop lub dłuższy wyjazd aby nie doszło do sytuacji nadania przesyłki w czasie Państwa nieobecności
  • Odmowa przyjęcia przesyłki jest równoznaczna z obowiązkiem zapłaty za jej wysyłkę i zwrot



PAMIĘTAJ:

  • Przy odbiorze towaru prosimy koniecznie sprawdzić czy ilość paczek jest zgodna z informacją z informacją i czy nie noszą one jakichś śladów uszkodzeń mechanicznych.
  • W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że opakowanie towaru nosi ślady uszkodzenia mechanicznego lub posiada braki prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem 502498253. Gdyby nie udało się Państwu połączyć informujemy, że kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego lub odchyleń i pozostawienia Państwu jego kopii.
  • Jeśli mają Państwo taką możliwość prosimy o wykonanie dokumentacji zdjęciowej palety/paczki przed rozpakowaniem i dokładne zdjęcia uszkodzeń opakowania
  • Odpowiedni druk szkody powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
  • Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego Protokół szkody lub braków musi być spisany bezwzględnie w trakcie dostawy. Spisanie protokołu w późniejszym terminie skutkuje uchyleniem się przewoźnika od odpowiedzialności



UWAGA: Ewentualne reklamacje zwiazane z otrzymaniem przesyłki noszącej widoczne ślady uszkodzenia mechanicznego lub składającej się z niekompletnej, co do ilości paczek przesyłki, rozpatrujemy wyłącznie na podstawie protokołu spisanego przez kuriera.

PRZYPOMINAMY:
  • w przypadku przesyłek o wadze powyżej 30 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego);
  • kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku powyżej 30 kg, ponadgabarytowej, spaletowanej, kilkupaczkowej;
  • obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy;
  • jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z samochodu;
  • gdy kurier dostarczy przesyłkę od razu sprawdź stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczającej. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, można podpisać list przewozowy i zapłacić za przesyłkę (w przypadku wysyłki za pobraniem);
  • w przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń rozpakuj przesyłkę i sprawdź zawartość;
  • jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki należy od razu, w obecności kierowcy, sporządzić protokół szkody
  • Większość wyrobów ma podane zaniżone ceny kosztów transportu. W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.